2011
Tour de Soda 28.5.2011
TT Mladějov 11.6.2011
Závod do vrchu Adamec ?????
TT Košov 2.7.2011
TT Veliš 23.7.2011
Břehy 13.8.2011
TT Jinolice 27.8.2011
Třtěnice cup 17.9.2011
Kategorie č.1: Jawa speciál
Všechny typy Jawa 50 do roku výroby 1985!
Zdvih 44Ø40. Povolené úpravy – chlazení vzduchem, sání libovolné, převodovka 4rychlostní dle Waltera (Kreibich) a to buď vevařením z dílů Jawa 175 nebo použitím replik karterů (konstrukce Walter /Kreibich). Libovolný pilový diagram povolen.
Válec – originál nebo replika (Walter). Úprava kanálů - jejich počet neomezen, šíře šteftů neomezena, kliková hřídel libovolná (zdvih 44!).
Karburátor – zapalování – výfuk – hlava - spojka = libovolné.
Podvozek: je zakázáno přerušit či jakkoliv upravit hlavní část rámu, je povoleno pouze jeho vyztužení.
Brzdy, pérování libovolné (součástí pérování zadní kyvka). S11 – pouze 3 převodové stupně – nebo přídavné řazení pouze na primáru dle již provedené verze.
Kategorie č.2: Jawa do 50cm³ JAWA RS 550 – S11, S22, 23A do roku výroby 85(výjimkou jsou Babetty) Ø 40-44 povolena výstuha rámu od krku k sedadlu
Rám původní nesmí být přebrušován, nastavován. Brzdy + pérování originál (vyjímka pro 550 zadní pružina S11, S22, přední pérování pouze pomocné!)
Motor: Válec originál, kde je povolena úprava kanálů (jejich počet musí být zachován!) Rozteč mezi štefty originál 44x38m. Píst se může použít jednokroužkový, jeho délka se může libovolně upravovat. Klika originál, její prostor může být upravován (podkova). Hlava originál, je povolena úprava spalovacího prostoru.
Karburátor – Jawa 50 + sací kolínko je povoleno pouze u vnitřní úpravy, jsou zakázány povrchové úpravy, navařování či nalepování. Zapalování elektronické, bez střídavých proměnlivých map. Převody, převodovka pouze 3 stupňová s libovolným pilovým diagramem, povolen sekundární 14:55. Filtr libovolný. Výfuk S11, 23A, jeho venkovní rozměr i tvar musí být zachován – výfuk HIKONE – koncovka bez úprav.
Kategorie č.3: JAWA ORIGINÁL – vše musí být originál
Je přísně zakázáno na veškerých dílech ubírat či přidávat materiál. Je zakázáno měnit počet zubů na veškerých převodech. Sekundární počet pro všechny typy Jawa 50 13:55 (vyjímka S11, S22, 550, 555). Píst originál 2 kroužky, 39mm Ø, 44mm zdvih. Výška výfukového kanálu 29,5 tolerance -0,2. Pneumatiky min. šíře 2,5 - max. 2,75. Neznalost stavu neomlouvá !!!
Kategorie č. 4: Jawa ženy
– všechny typy Jawa 50 do roku výroby 1985 - výjimkou jsou Babetty, Ø 40mm, zdvih 44mm, bez viditelných úprav (počet kanálů zachován), orig. Filtr, povolený převod max. 14:55, povolen výfuk, povoleno bezdotykové zapalování bez řiditelných map.
Kategorie č. 5: Jawa do 50cm³ s účastníky nad 55 let nebo nad 105kg ve spodním prádle!
Všechny typy Jawa do roku výr. 85 - výjimkou jsou Babetty Ø 40mm, zdvih 44mm, počet kanálů zachován, jejich úprava povolena – tvar zachován. Originál filtr (může být upraven tak, aby nedošlo k poškození motoru), povolený převod max. 14:55, Povolen výfuk, kryt motoru, výztuhy rámu, zapalování bez řiditelných map. Povoleno zadní pérování (tlumiče), povolen karburátor +sací kolínko. Maximální převod 14:55.
Kategorie č.6: Babety (Jawa) Bez úprav!!!